jorisenanne.reismee.nl

Flying home for Christmas!

Lieve lezers,

Dit is alweer ons laatste blog. De weken zijn voorbij gevlogen, we kunnen haast niet bevatten dat we over een paar uur écht in het vliegtuig naar huis stappen. Iets waar we erg naar uit kijken, maar het is toch ook jammer dat het voorbij is. Een jaar hebben we toegeleefd naar deze reis en het is over voor je er erg in hebt!
Wat een mooie, leuke, bizarre, grappige dingen hebben we meegemaakt. Veel hebben we geprobeerd met jullie te delen. Andere verhalen volgen thuis.

Helaas is ons dagje strand toch weer in het water gevallen, maar gelukkig is Sydney een wereldstad van formaat waar we ons weer prima vermaakt hebben, ook al hebben we 3 jaar geleden ook een week hier doorgebracht.

Als afscheid aan the land Down Under een paar vanonze typischAussie bevindingen...
'No worries mate'. Gratis musea. Overal gratis gas BBQ's. Brede lanen, aangelegde steden volgens Amerikaans model. Bizarre dieren: kangaroos daargelaten, denk aan de slangen en spinnen (brr). Cricket dat weken duurt. Australian rules Football, rugby maar dan NOG harder. Alles is groot, groter, grootst (zie onze supermarkt fotosessie).
Prachtige natuur, van ruige Outback tot zachte zandstranden en immense steden.
Geïnteresseerde Aussies, willen altijd weten waar je vandaan komt, hoe het met je gaaten wat je van hun land vind.

Ta! Dag Australia, tot een volgende keer.

Op naar de sneeuw..

X
Anne en Joris

Hof

Jaja, dat was het dan.. Ik had de titel van dit stukje al verwacht :)
Hele goede reis! We zien jullie snel!!!
Dikke kus
Hof

Marleen

En bedankt voor jullie onderhoudende reisverhalen, het is alsof ik er zelf geweest ben, nou ja, bijna dan.
Zie jullie gauw.

Noor

Tot over ruim 26 uur lieverds!

Femke Willemijn

Tot morgen! Ik hoop dat jullie vliegtuig kan landen ondanks de sneeuw. ;)
X

Simon

Volgens teletekst hebben jullie 16 minuten vertraging. Vrijdag sprak ik iemand die over de snelweg per auto 7 uur over een stuk van 80 kilometer had gedaan.
Flying home for Christmas - ik krijg de tranen in mijn ogen.

Marianne A.P.

Lieve kids, wat zijn we blij jullie straks weer te zien en het mooie nieuws met jullie te gaan delen!
Het is hier spierwit en we hopen dat jullie goed aan kunnen komen op Schiphol, want daarvandaan vertrekken geeft veel problemen. Tot straks!

Christa en Kees

Lieve Joris en Anne,

vanuit de zijlijn nog even een reactie.
Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt, hopelijk hebben jullie niet teveel vertraging gehad door de sneeuw!! Wel lekker wit, hè....

Welkom thuis, heel fijne feestdagen en tot volgend jaar, groetjes