jorisenanne.reismee.nl

Ticket to the tropics

En dan is het “opeens” zover. Opeens moet wel tussen haakjes, want zo opeens is het natuurlijk niet. Maanden van voorbereiding gingen er aan vooraf en toch vliegen de weken en dagen voorbij en zitten we nu bepakt, bezakt en beladen bij Simon en Marianne ons laatste pre-reisbericht te typen.

De afgelopen weken waren druk, gek en natuurlijk ook leuk. Nadenken over wat je allemaal meeneemt, het regelen van vaccinaties, visa en onderkomen voor de eerste nachten. Zelfs nog met spoed toch een nieuw paspoort voor Anne, want in Dubai zijn ze kennelijk niet zo op Israëlische stempels in je paspoort en kan je geweigerd worden bij de douane. Een risico dat we zeker niet willen nemen.

Afscheid nemen van vrienden en familie (huuu!!!

Frown
). En naast dat alles ook even verhuizen. In recordtempo hebben we de hele inboedel van ons geliefde huisje aan de WB67 ingepakt en met heel strak ruimtelijk inzicht van Ruben, Laurens, Simon en Joris past het gelukkig in 18 kuub opslagruimte. Ergens op Lage Weide staat onze droger met daarin de printer en koelkast met daarin wat plankjes, naast opa’s antieke tafeltjes en al het Ikea meubilair. Het was een bijzondere ervaring..
Surprised

Waar we wel super blij mee zijn is het feit dat wij na de reis gewoon weer terug kunnen naar het huis op de Willem Barentszstraat. Onze bovenburen gaan per december op reis en wij zijn met de huisbaas overeen gekomen dat we dan in hun appartement kunnen. Grappig hoe het soms loopt!

Morgen om half 4 vliegen we richting Dubai. Dinsdag hangen we een dagje de toerist uit daar, met gemiddeld 45 graden! Woensdag vliegen we door naar Jakarta en daar begint ons avontuur pas echt.

We zien er naar uit om onze belevenissen via dit blog met jullie te delen en zullen proberen zo interessant mogelijk te schrijven

Tongue out

Kusje hai, super doei van jullie Indo-gangers: Anne en Joris

PS: Joris is nu echt helemaal gabberpiet-kaal!!!

PPS: Joris haat mijn emoticons! En de uitroeptekens ook!!


Reacties

Reacties

Laris

boehoehoe!!!! ga jullie missen :-(
heel veel plezier!!
dikke vette kus

ps mogen de reisgoden jullie gunstig gezind zijn. de kaarsjes zijn gebrand en het gebed gebeden, aan mij zal het niet liggen. de wind trekt aan dus vaar uit vrinden, een behouden vaart.

Hof

Ik vind het nog steeds stom! Maar het feit dat jullie zeggen dat ik ruimtelijk inzicht heb, maakt een hoop goed!

Hopelijk krijg ik morgenmiddag nog vrij, zodat ik nog even langs Schiphol kan. Zo niet, heeeeeel veeeeeeel plezier!!

Tot nu toe schrijven jullie nog niet stom in ieder geval. Wel een opmerking, het is 'tussen aanhalingstekens' en niet 'tussen haakjes'. ;) haha. Geniet ervan!!

Kusje
Hof

P.S. Waar is de foto van gabberpiet?

Hof

Thanx voor de foto van gabberpiet! http://twitpic.com/2apcfm

Wen

plezier jongens! Lossssssssssssssss. Ga jullie missen! Xxx

Kees

Maak er wat moois van. Gewoon een paar aboriginals vragen of ze een beat willen inzetten op hun digeridoos en dan hakken als een malle.

Floor

Wat een saai verhaal zeg! ;-D

Een hele goede reis morgen gewenst & tot snel! Zie uit naar jullie updates en vooral de foto's!

XXX
Cor

Noor

Daar gaan ze dan, gabber Piet en moeder de gans (wat een combinatie)...

Heel veel plezier en een goede reis! Ben heel benieuwd hoe jullie het gaan hebben, dus ik zit klaar voor de lange verhalen! Met veel uitroeptekens en emoticons!!! ;)
En ik wil graag veel gekke foto's, zet 'm op!

Daaag schatjes!
xx

Noor

PS: misschien een leuk idee voor Joor (en minder leuk voor Ans): kale bol, maar met snor van het weekendje weg?

Nevs

Guys, wat super stoer en Siroj wat een mooie verhalen. Ga jullie zeker volgen via reismee.nl en tweet zo nu en dan iets leuks. Geniet van de komende unieke maanden, elkaar en een mooie stukje van de wereld maar wees voorzichtig out there ;)

Ayo,
Sven

Fem

Dag papa en mama!

Ik zal jullie héél erg missen, maar ik zal nu echt op eigen benen moeten staan ;)
Lieverds veel plezier, maak er een fantastische reis van.

Dikke kus,
Femke

PS: Roberto stond in de NRC als beste ijszaak! Ik heb het altijd al gezegd :)

Koula

Hey schurkjes!
Bon voyage en enjoy......op dit moment gaan jullie NU vliegen en denk ik NU aan jullie, hahaha!!
Dikke kus Koulala Xx

Marlies

Kusje uit Malawi. Ben veilig aangekomen! x

Rutger

Hey Borsten!

Duurt nog lang voor jullie eerste verhaal vanuit daar erop staat ;)

Hebben jullie het naar je zin!?!?!

Kusje haiiiii

Vief

inderdaad, waar blijft het eerste echt verhaal? Vind het ook vrij lang duren ;) Ik ben benieuwd!

Jammer voor Joor dat de emoticons het niet doen in de reacties!!!! :)

Laurens de Weijer

Selamat pagi, of is het nog as salamu alaykum?

Tijdsverschil is nu wel heel erg, hier is het nu 8.45 uur. Bij jullie is het nu 23.45. (als jullie in Indonesië zitten)

Doen jullie wel de groeten aan mijn familie? Ze lijken toch allemaal op elkaar.

Heel veel plezier in het veelzijdige land Indonesia!

Ps. Joris dit kun je tegen locals zeggen: Saya oerang puthi Belanda.

Roos

Na lang zoeken (10 sec) heb ik jullie site gevonden, want ik was niet aangemeld..Snik! ;)))
Waar blijft jullie eerste verhaal? Ik zit met smart te wachten.
Heel veel plezier!!

Dikke kus super doei en dikke haai,
Ro

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!